søndag den 12. januar 2014

Mine yndlings møbler og interiør❤️

Her får I lige et billede af mine kæreste ejendele...


Kubus stage by Lassen ❤️ Junior grammofon spiller fra B&O, som jeg har fået i 30 års gave fra mine forældre. Min farmor og farfar købte den tilbage i '67 ❤️ gyngestol fra Illum Wikkelsø - en skøn gave fra min mand ❤️ et gammelt Teak sofabord - købt på Lauritz.com ❤️ en stor flot kaffedåse fra min mormor og morfar købmandsbutik ❤️ en nyindkøbt kobber vase/kop ❤️ en gammel kobber keddel fra min mormor ❤️ en fin fyrfadsstage fra Bloomingville ❤️ en gammel Fajance vase fra Royal Copenhagen, købt på guloggratis.dk... 

Det betyder meget for mig at være omgivet af ting, som jeg elsker og som der er en historie bag... Pas på med ikke kun at indrette med interiør, som er nyt og moderne... Historie og patina er med til at gøre dit hjem personligt og hjemligt...❤️

Enjoy - Fru Kirkeløkke😊

Ingen kommentarer:

Send en kommentar